הצהרת נגישות באתר
מועדון הספורט רנסנס דוגל במתן שירות מקצועי, אדיב, איכותי ושוויוני לכלל לקוחותיה .
תפיסת שירות זו, מנחה את חברתנו בפועלה לרבות, למען הנגשת שירותיה לטובת כלל לקוחותיה, באופן אשר יאפשר להם לעשות שימוש בכלל השירותים המוצעים על ידה באופן, שוויוני, ראוי ובמירב העצמאות.
בהתאם לאמור, חברתנו, משקיעה מאמצים ומשאבים רבים, בביצוע התאמות נגישות במבנים, במתקנים ובשירותים השונים המוצעים על ידי חברתנו, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו (להלן – “החוק” ו “התקנות” בהתאמה), ואף מעבר לכך.
להלן מידע אודות התאמות הנגישות במועדון הספורט רנסנס:
הסדרי נגישות במועדון:
● כניסה נגישה- במועדון קיימות שתי כניסות- כניסה אחת נגישה המיועדת אך ורק לאנשים עם
מוגבלות.
● קיימות מספר חניות נכים בסמוך לכניסה למועדון כולל לרכב גבוה.
● קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה הנגישה למועדון לעמדת קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
● קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
● קיימת עמדה /דלפק שירות לשימוש עם מוגבלות שמיעה.
● קיימים שירותי נכים נגישים בשירותי הנשים ובשירותי הגברים.
● קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
● מותרת כניסה למועדון לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
● במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
שירות לקוחות נגיש בדלפק קבלת קהל.
● הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת
מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
● בריכת שחייה מותאמת לאנשים עם מוגבלות כולל מתקן הורדה למים.
● מסביב לבריכה הותקנו 2 "רמפות" לכסא גלגלים המאפשרות מעבר למפלס העליון בדשא.
ככל שמצאת/ם טעות או שהמידע אינו מספק אנא פנו אל רכז הנגישות שפרטיו מטה.
התאמות נגישות במוקד הטלפוני:
● מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי מונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה ומענה
אנושי.
שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה כולל סופ"ש. בין השעות 06:00-22:00
● אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
דואר אלקטרוני: renaissancetlv@gmail.com
פניה באמצעות טלפון קווי : 03-7504776
פניה באמצעות דואר ישראל: יחזקאל שטרייכמן 9א תל אביב
נגישות אתר האינטרנט : https://country-renaissance.co.il/
ככל שישנם מסמכים הקיימים באתר שאינם נגישים, ניתן לבקשם בפורמט נגיש בהתאם לאפשרויות הקיימות בחוק באמצעות פניה לרכז הנגישות של המרכז.
דרכי יצירת קשר עם רכז הנגישות– ניסו ברדה
דואר אלקטרוני: renaissancetlv@gmail.com
אנו רואים חשיבות רבה בהענקת שירות זמין ונגיש לכלל לקוחותינו ופועלים בכל המישורים להנגשת המידע והשירות גם ללקוחות עם מוגבלויות.
פעולות ההנגשה מתבטאות במישור הדיגיטלי, בהנגשת השירות בנכסים הדיגיטלים של האתר.
התאמות אלו נעשות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ותקנותיו.
נגישות אתר האינטרנט
אתר קאנטרי רנסאנס מאפשר גלישה קלה למבקריו.
האתר עומד בדרישות הנגישות של תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013 ותואם את המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ביותר ומותאם לשימוש גם בטלפון סלולרי.
הניווט באתר תוכנן להתמצאות נוחה והתכנים כתובים בצורה ברורה, המאפשרת הבנה טובה ומהירה על ידי כל המשתמשים.
כפתור הנגישות באתר מכיל תפריט לבחירת שירותי הנגישות הרצויים. בין השירותים המוצעים באתר: התאמת צבעים, קורא מסך, ניווט מקלדת, חסימת הבהובים, הבלטת טקסטים, התאמת גודל פונט ועוד, כאשר ניתן לבחור אחד מהם או לשלב ביניהם.
לאחר בחירת השירות המתאים, מתבצעת התאמה מהירה של האתר ומאפשרת לגולש התמצאות והבנה קלה ופשוטה של תכניו.
סייגים לנגישות
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
האתר מכיל תוכן שחלקו נבנה לפני שנים רבות וטכנולוגיות שונות.
במידה ונתקלתם בעמוד או רכיב שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו לטלפון: